Wednesday, April 27, 2011

Grenoble

As-salam..

22-26 april 2011 aku p grenoble, perancis. kat sana ada sport festival, main futsal, ping pong, basket, volleyball, tp aku x masuk pun. saja ja p tgk2, makan angin. tp still kena bayaq duit accomodation, makan n konsert hujan. lahh. hujannn. aku layan zaman muda2 dulu, tp bila depa buat performance, aku still boleh follow lagu depa. konsert depa mmg best ah.

part yg x best ialah organiser. sorry to say la tp ni the truth. kami hidup cam pelarian lak, tidoq ramai2 dlm 1 halaman dl rumah, share 1 bilik ayaq yg x boleh dikunci . pastu tunggu makanan yg lambat disediakan. makanan pun amat 'menyelerakan' . tolong improve korg pny servis ye next time. :)

perjalanan dari weingarten ke grenoble mkn masa 1jam, dgn menaiki kereta. kami konvoi. keta 3 bijik. haha. stail. malas nk cita banyak. tgk pics kat facebook aku sudeh

Sunday, April 17, 2011

ok! dah dapat.

As-salam..

berhubung dgn post yg lalu, aku dgn ini mengisytiharkan website itu tidak mggunakan syaitan2. ssguhnya syaitan2 x besalah dlm hal ni.. haha. yg bersalah ialah senior2. damn! kami junior ni kna kencing camtu ja. damn 20x!

siapa2 yg tgh baca blog ni mmg betuah. sebab aku akn tunjukkan trick tu.
1.  bukak website ni (aku bagi laaa, dh bkn keja setan)
2. kat box petittion, tules jawapan bagi soalan anda. dimulai dgn titik (.) dan akhiri dengan titik (.) gak
3. tulis soalan dlm bahasa inggeris. nak lagi syok, tules dlm bahasa kedah.. haha. akhiri soalan dgn tanda tny (?)
contoh:
petition : .blue. answer the following question (bila ditaip, akan kluar : peter, please answer .....)
question :  aku pakai baju kale apa?
answer : blue

bnda ni seronok dimain dgn 2 org kawan minimum. bila dah jadi, belakon la skit, cakap la "aku pun xtaw, web ni mmg berhantu" bg kwn2 anda cuak skit. haha
selamat mencuba!

Monday, April 11, 2011

aku bingung dgn website nih

As-salam,,

Penah x ampa bukak application kat facebook. mcm 'tanya tuk'. and, kita tanya, tok tu jawab jawapan merapu. contohnya. "tok, girlfriend saya btui2 suka saya ka?" and jawapannya, tok sakit prut la, nnt la jawab.

haha.. bkn application tu bwat aku bingung.

smlm aku lepak kat umah senior. senior cita dia penah tanya soklan kat 1 website ni. dia tanya, contohnya: saya pakai baju kale apa sekarang? berapa orang ada dlm bilik ni? n semua jawapan yg diberi tu smua btul. senio aku agak takut nk bukak web tu lg(pdhal bukak jugak, takut2 pun.. haha) hmm,, tp aku xcaya. mgkin web tu mcm application fb. xkan la dia 'pandai' sgt, taw abes hal2 si penanya..

then, malam tu, lepas kami main kad pakau, aku bukak la web tu.. aku tanya 'what we did just now?' dia jawab "i refuse to answer.' aku tny g 'how many sibling i have?' dia jwb 'watch ur person next to you!' aku pkiaq, mmg sah la web ni merapu. mmg jawapan dia fix mcm application fb. aku tny g 'why u dont want to answer my questions?' jawab 'spectral disturbance'
pastu kwn aku Ali(bkn nama sebenar) tny 'am i a boy or a girl?' dia jwb 'i'll answer when u stop proving me.

pastu senio aku ni amek kibod, dia tules 'why you don't answer them?' nak taw apa jawapannya? 'Ali and shairani don't trust me" WTF! cmna dia taw nama aku ngn kwn aku nih? time tu aku da mula cuak. web ni mmg 'hidup', mcm kita tny kat orang, bkn web. pastu dia tny lg, dalam bahasa slang KL ,"kat mane kak limah(bkn nma sebanar) tggal?" n jawapannya mmg tepat. contoh, no 12, jalan kampung pisang. kak limah pn time tu cuak nk balik umah..

seriesly, aku mmg bingung ngn web tu. aku rasa tu mmg keja syaitan. aku xnk dedahkan web tu kat orang, sbb aku rasa nnt orang salahguna n boleh datangkan syirik. xpasal2 dosa pon sangkut kat aku skali. misteri2.

ps- aku reka cerita? nk bukti? xde masa aku nk tipu ampa. kalau aku tipu aku tanggng dosa. buktinya, aku xmaw kasik link web tu..aku dah gtaw, takut dtgkan syirik