Monday, April 11, 2011

aku bingung dgn website nih

As-salam,,

Penah x ampa bukak application kat facebook. mcm 'tanya tuk'. and, kita tanya, tok tu jawab jawapan merapu. contohnya. "tok, girlfriend saya btui2 suka saya ka?" and jawapannya, tok sakit prut la, nnt la jawab.

haha.. bkn application tu bwat aku bingung.

smlm aku lepak kat umah senior. senior cita dia penah tanya soklan kat 1 website ni. dia tanya, contohnya: saya pakai baju kale apa sekarang? berapa orang ada dlm bilik ni? n semua jawapan yg diberi tu smua btul. senio aku agak takut nk bukak web tu lg(pdhal bukak jugak, takut2 pun.. haha) hmm,, tp aku xcaya. mgkin web tu mcm application fb. xkan la dia 'pandai' sgt, taw abes hal2 si penanya..

then, malam tu, lepas kami main kad pakau, aku bukak la web tu.. aku tanya 'what we did just now?' dia jawab "i refuse to answer.' aku tny g 'how many sibling i have?' dia jwb 'watch ur person next to you!' aku pkiaq, mmg sah la web ni merapu. mmg jawapan dia fix mcm application fb. aku tny g 'why u dont want to answer my questions?' jawab 'spectral disturbance'
pastu kwn aku Ali(bkn nama sebenar) tny 'am i a boy or a girl?' dia jwb 'i'll answer when u stop proving me.

pastu senio aku ni amek kibod, dia tules 'why you don't answer them?' nak taw apa jawapannya? 'Ali and shairani don't trust me" WTF! cmna dia taw nama aku ngn kwn aku nih? time tu aku da mula cuak. web ni mmg 'hidup', mcm kita tny kat orang, bkn web. pastu dia tny lg, dalam bahasa slang KL ,"kat mane kak limah(bkn nma sebanar) tggal?" n jawapannya mmg tepat. contoh, no 12, jalan kampung pisang. kak limah pn time tu cuak nk balik umah..

seriesly, aku mmg bingung ngn web tu. aku rasa tu mmg keja syaitan. aku xnk dedahkan web tu kat orang, sbb aku rasa nnt orang salahguna n boleh datangkan syirik. xpasal2 dosa pon sangkut kat aku skali. misteri2.

ps- aku reka cerita? nk bukti? xde masa aku nk tipu ampa. kalau aku tipu aku tanggng dosa. buktinya, aku xmaw kasik link web tu..aku dah gtaw, takut dtgkan syirik

Sunday, April 3, 2011

Cerita Rakyat

As-salam..

Aritu aku lepak ngn senior. Dia cita skit la pasal cita senior2 lain jumpak hantu kat German. haha.
So kalau anda lemah semangat, xyah la baca. tapi kalau jenis kaki tgk paranormal activity, truskan baca..

1. Cita ni kat Weingarten kot, kalau x silap. senior jumpak hantu pocong. Malam tu dia kluar nk p Keller (basement) tjumpak pocong.

2. Yg ni pun pocong gak. Senior Mannheim. malam2 dia dgq orang dok ketuk meja stadi dia. tuk tuk tuk. dia malas nk layan, trus pejam mata. dia bukak mata, bunyi tu xdak. dia tutup ada. Skali tu dia bukak mata, pocong tu dok depan mata dia truih.

Haha. Ntahla senior. aku jenis payah nk caya cita2 hantu nih. pocong tu mai dari msia naik apa r? kapai terbang gak kot. huhu..

Monday, March 28, 2011

Hausewarming


As-salam,,

taw tak apa tu hause warming? pemanasan rumah. nak kasik rumah tu panas, kna ada party, borak2, makan2 lps pindah. tu la hause warming

Ni pics hause warming kat Albstadt. Seriously best. jumpak ngn senior2, kawan. bole mngubat kebosanan..